سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید از دستگاه کپی توشیبا استفاده کنیم؟

توشیبا برند پیشرو در جهان در عرصه تولید دستگاه های کپی است. آن ها دستگاه های کپی تولید می کنند که به شما کمک می کند کارهای خود را به درستی انجام دهید. طراحی ارگونومیک به خوبی می تواند در فضای دفتر شما سازگار باشد. قابلیت دستگاه کپی توشیبا بسیار زیاد است. به کمک خدمات پشتیبانی عالی و قابلیت اعتماد بالایی که در این محصولات وجود دارد هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. زمانی که صحبت از دستگاه های کپی به میان می آید، شرکت های مختلفی برای انتخاب خواهد بود اما لازم نیست زیاد نگران باشید. کافیست به نزدیک ترین فروشگاه دستگاه کپی توشیبا بروید. اگر به دنبال پشتیبانی جهانی و سرویس دستگاه های فتوکپی هستید و می خواهید کارکنان خود را آموزش دهید می توانید روی دستگاه های کپی توشیبا حساب کنید.

قابلیت های دستگاه کپی توشیبا

قابلیت شبکه:

انتخاب دستگاه کپی که قابلیت شبکه دارد می تواند کمی برای افراد دشوار باشد. اولین چیزی که باید بدانید این است که دستگاه کپی در یک زمان معین چقدر کار را می تواند مدیریت کند. دستگاه کپی فضای زیادی را در دفتر اشغال می کند ؟ PPM برای رنگ چیست؟ این دستگاه تصاویر و اسناد سیاه و سفید ارائه می کند؟
آیا راه اندازی دستگاه فتوکپی در شبکه برایتان آسان است؟ یا اینکه وصل شدن آن به ساعت ها زمان نیاز دارد؟
به کمک دستگاه کپی توشیبا در یک زمان اندک قادر خواهید بود شبکه خود را به راحتی راه اندازی کنید. راه اندازی و نصب سریع به شرکت کمک می کند در هزینه و زمان خود صرفه جویی نمایند. همین امر باعث می شود توشیبا یک انتخاب عالی برای نیازهای شبکه شما باشد

قابلیت ها:

اینجا بهترین بخش از دستگاه های کپی توشیباست. قابلیت هایی که این دستگاه دارد در برگیرنده موارد زیر است:
- معماری همه کاره تک بردی
- قابلیت مدیریت، وضعیت کارها و دسترسی به دستگاه از طریق وب
- ارتباط شبکه، اسکن، کپی و پرینت
- پر کردن الکترونیک
- کنترل پنل WVGA، رنگی و کاربر پسند با قابلیت دید بیشتر
- پرینت از فلش مموری و اسکن بر روی آن
- گزینه های مدیریت کاغذ متنوع
- 23 صفحه به ازای هر دقیقه و 28 صفحه به ازای هر دقیقه برای B&W 
رزولوشن 600 * 6000 dpi
- سیستم انتقال عکس الکتروستاتیک 4 درام با کمربند انتقال داخلی
- واحد دوبلکس خودکار بدون سینی
- فکس داخلی

این ها تنها چند مورد از قابلیت هایی است که در دستگاه کپی توشیبا دیده می شود. زمانی که می خواهید دستگاه فتوکپی مورد نیاز دفتر خود را از فروشگاه یا نمایندگی توشیبا خریداری نمایید، قابلیت و ویژگی های آن یکی از مهم ترین مواردی است که باید مدنظر قرار دهید. شما باید به دنبال دستگاه کپی باشید که بتواند نیازهایتان را برآورده سازد.